Regulamin hotelowy
§ 1 PRZEDMIOT REGULAMINU
1.Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie obiektu Hotel Salve*** i jest integralną częścią umowy, do zawarcia, której dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również przez dokonanie rezerwacji oraz zapłatę zadatku lub całej należności za pobyt. Dokonując ww. czynności Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
2.Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Hotelu Salve***.
3.Regulamin jest dostępny do wglądu w recepcji Hotelu Salve***, w każdym pokoju, a także na stronie www.hotelsalve.pl
§ 2 DOBA HOTELOWA
1.Pokoje wynajmowane są na doby hotelowe.
2.Doba hotelowa trwa od godziny 14:00 do godziny 11:00 dnia następnego.
3.Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić jak najszybciej w recepcji, najpóźniej w dniu, w którym upływa termin najmu pokoju do godziny 11:00. Hotel uwzględni życznie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
4.Zachowanie gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości. Dyrekcja zastrzega sobie prawo do odmówienia dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
§ 3 REZERWACJA
1.Rezerwacja nosi miano gwarantowanej, jeżeli zostanie dokonana przedpłata zadatku w wysokości ceny pierwszej doby pobytu w terminie 7 dni od dnia rezerwacji. Brak wpłaty skutkuje anulowaniem rezerwacji. Zadatek nie podlega zwrotowi.
2.Niniejszy regulamin dotyczy rezerwacji oraz płatności pobytu w Hotelu Salve*** w Głogówku, przy al. Lipowej 4.
3.Rezerwacji pobytu, Gość może dokonać: telefonicznie, e-mailem lub osobiście.
4.Osoba dokonująca rezerwacji jest zobowiązana do podania prawidłowych danych: imię i nazwisko, nr telefonu, e-mail, rodzaj rezerwowanego pokoju, ilość osób oraz termin pobytu, jeżeli wśród Gości będą dzieci, ich wiek.
5.Gość ma prawo do jednorazowego przesunięcia terminu pobytu w ramach uiszczonego zadatku.
6.W trakcie dokonywania rezerwacji Osoba rezerwująca wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych.Dane te będą wykorzystywane wyłącznie w celu umożliwienia przeprowadzenia pełnego procesu rezerwacji.
7.Po wpłacie zadatku Osoba rezerwująca otrzyma e-mailem potwierdzenie rezerwacji.
8.Dokonanie wpłaty zadatku oznacza zapoznanie się i zaakceptowanie ww. warunków rezerwacji i anulacji rezerwacji przez Osobę rezerwującą.
§ 4 POBYT
1.Podstawą do zameldowania Gościa jest wypełnienie karty meldunkowej zgodnie z dokumentem tożsamości oraz jej podpisanie.
2.Dzieci do lat 6śpiące z rodzicami nie płacą za pobyt.
3.Zwierzęta są akceptowane. Za ich pobyt pobierana jest dodatkowa opłata.
4.Dodatkowe usługi typu gastronomia, mogą być rozliczane w formie „kredytu hotelowego”, czyli dopisywane do rachunku Gościa w trakcie jego pobytu.
5.Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom nawet, jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę.
6.Osoby niezameldowane w hotelu mogą gościnnie przebywać na jego terenie od godziny 7:00 do 22:00. 7.W niektórych przypadkach Hotel Salve*** zastrzega sobie prawo do pobrania opłaty z góry za pobyt.
8.W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej, Hotel Salve*** nie zwraca opłaty za daną dobę hotelową.
§ 5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI
1.Dzieci poniżej 12. roku życia powinny znajdować się na terenie obiektu podstałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
2.Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych i otoczenia obiektu, powstałe z jego winy, z winy odwiedzających go osób lub z winy zwierzęcia, którego jest właścicielem. Obiekt zastrzega sobie prawo do obciążenia Gościa hotelowego za szkody powstałe z jego winy (zweryfikowane podczas pobytu w obiekcie) poprzez doliczenie kosztów naprawy do rachunku.
3.W przypadku naruszenia postanowień regulaminu, Hotel Salve*** może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba takajest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań Recepcji, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia terenu obiektu.
4.Jeżeli Gość pod wpływem alkoholu i / lub środków odurzających zakłóca spokojny pobyt gości lub funkcjonowanie hotelu, może zostać z niego usunięty. Recepcja ma pełne prawo do podjęcia wszelkich działań w celu zapewnienia bezpieczeństwa pozostałym Gościom.
5.Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe, zabronione jest używanie wpokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju. 6.Każdorazowo Gość opuszczający pokój, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi.
§ 6 ODPOWIEDZIALNOŚĆ Hotelu Salve***
1.Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług.
2.Gość powinien zawiadomić Recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
3.Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt, niezależnie od tego, czy pojazdy zostały zaparkowane na parkingu hotelowym czy poza jego terenem.
4.Za rzeczy pozostawione w sejfie pokojowym hotel odpowiada tylko wtedy, gdy utrata tych rzeczy jest konsekwencją przestępstwa popełnionego na szkodę gościa, powodującego zniszczenie sejfu pokojowego stwierdzone przez organ prowadzący postępowanie. Za rzeczy pozostawione w pokoju hotelowym, a niezabezpieczone w sejfie hotel odpowiada na warunkach określonych w zdaniu poprzedzającym.
5.Hotel Salve ma obowiązek zapewnić:-warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa,-bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o gościu,-profesjonalną i uprzejmą obsługę,-sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń, podczas nieobecności gościa, a w jego obecności wówczas, gdy wyrazi takie życzenie-sprawną pod względem technicznym usługę, w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, hotel dołoży starań by w miarę posiadanych możliwości zamienić pokój lub winny sposób załagodzić niedogodności.
§ 7 ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
1.Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w pokoju hotelowym przez wyjeżdżającego, będą odesłane (na wniosek Gościa) na wskazany adres, na jego koszt.
2.W przypadku nie otrzymania od Gościa dyspozycji odesłania pozostawionych rzeczy, powyższe przedmioty zostaną przechowane przez okres trzech miesięcy, a po upływie tego okresu przedmioty te przejdą na własność Hotelu Salve***
§ 8 CISZA NOCNA
Na terenie obiektu obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 6:00
§ 9 REKLAMACJE
1.Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
2.Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja.
3.Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.
§ 10 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1.Na terenie hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia! Złamanie zakazu pociąga za sobą karę pieniężną w wysokości 300 zł.
2.W pokojach nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych –broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.
3.Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawąz dnia 10 maja 2018 r.o ochronie danych osobych (Dz. U. z 2018r. poz. 1000) przez Hotel Salve***, al. Lipowa 4, 48-250 Głogówek, dla potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu Gościa, oraz korzystania przez Gościa z pozostałych świadczonych usług. Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich korygowania.
4.Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Administratorem danych osobowych jest Hotel Salve*** Ewa Poremba.
5.Zakazuje się prowadzenia na terenie obiektu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
6.Zabrania się nadmiernego hałasowania, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani innych rzeczy, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości Hotelu Salve***.
7.Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach i ich
wyposażeniu, poza nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia, nienaruszającym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa korzystania.
8.Powyższy regulamin został sporządzony w celu zapewnienia spokojnego i bezpiecznego pobytu w naszym hotelu. Z góry dziękujemy Państwu za jego przestrzeganie.
9.Lista telefonicznych numerów wewnętrznych:
Recepcja: 601
Restauracja: 208
Pokoje: 101-115 , 201-204 –numer telefonu zgodny z numerem pokoju
Numer alarmowy: 997.
Dyrekcja Hotelu Salve***